Obchodní dům Kotva prochází významnou transformací. Po nedávné rozsáhlé rekonstrukci nyní došlo na změnu loga. Nový vizuální styl vzešel ze spolupráce Biddle Agency a kreativního studia Surface. Spolu s logem by se měl změnit i směr prezentování tohoto obchodního domu, který by měl být vnímán jako místo, kde zákazníci naleznou unikátní luxusní značky.
Zelenou vystřídala zlatá
V prvé řadě proměnou prošlo logo. Původní zelené vystřídalo zlaté logo složené z hexagonálních útvarů, které jsou pro samotnou budovu Kotvy tolik typické. „OD Kotva má úžasný příběh a historii. Její budova je naprosto jedinečná svou architekturou z konce 60. let. Logo tedy spojuje moderní vzhled s odkazem na kořeny značky,“ poukazuje Petrů, generální ředitel společnosti Markland Kotva, na využití geometrických prvků.
Původní logo, zdroj: od-kotva.cz
Nové logo, zdroj: od-kotva.cz
S logem přišel také nový jednotný vizuální styl a podzimní kampaň. Ta poukazuje na vše, co OD Kotva nabízí – od luxusních oděvů, přes exkluzivní doplňky a boty, parfumerii, špičkové fitness až po vynikající restaurace, kavárny a obchody s gurmánskými potravinami. Prezentuje tak Kotvu jako klidnou oázu, kde máte možnost strávit příjemné chvíle a nakoupit vše pod jednou střechou v pohodě a přátelské atmosféře.
Současně byly spuštěny nové webové stránky www.od-kotva.cz., na kterých lze přehledně najít vše o Kotvě – od kontaktů, přes novinky až po informace o obchodech, značkách a produktech. OD Kotva se však neproměňuje jen zvenčí. V originálním, otevřeném a přehledném prostoru přibude mnoho nových obchodů a služeb. „Zákazníci se mimo jiné mohou brzy těšit na trendy bar, vegetariánskou restauraci, wellness studio, kryo komoru, které dokonale doplní obchody s módou,“ uzavírá Petrů.
Ukázky vizuálního stylu
Ukázka vizuální stylu podzimní kampaně, zdroj: od-kotva.cz
Nový web, zdroj: od-kotva.cz
A jak se nové logo líbí vám? Hlasujte pod článkem.
Design portal
https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/obchodni-dum-kotva-logo.html
15.11.13