Prodejny Paneria se představily v novém kabátu. „V novém vizuálním stylu již nevyužíváme logo se symbolem klasu.“ říká kreativní ředitelka Jitka Čechová agentury Visualio, která stojí za novým logem a změnou celého vizuálního stylu. „Změnila se hlavně barevnost celého projektu z důvodu rozdělení sortimentu na 3 oblasti. Každá oblast získala svojí barvu a zákazník se tak snadno orientuje v množství tiskovin – Panini (teplá kuchyně) červená, Fresh (saláty, polévky, nápoje) zelená a Café (kavárna, zákusky) hnědá.“
Původní a nové logo
Barevné schéma
Ukázka obalů
Základním grafickým prvkem jsou barevné šipky sloužící ve vizuálním stylu jako úvodní prostor pro důležitá sdělení a nadpisy tiskovin. Šipky může doprovázet i bublina s doplňující informací nebo cenou.Tvar šipky se využívá např. na sáčcích, etiketách, menuboardech apod. Jednotlivé prvky lze vzájemně kombinovat a doplňovat. Jako hlavní písmo je použit bezpatkový Brandon Grotesque, které doplňuje skript Amplify.
Webová prezentace. Zdroj: visualio.cz
Vizuální styl prodejen
Redesignem prošly jak kamenné prodejny tak i prodejny v obchodních centrech (Kaufland, Hornbach atd.).