Článek

Pivovar Svatý Petr má kompletní grafickou výbavu od Pavla Fuksy

Logo, design etiket i reklamní kampaň připravil pro nový pražský Pivovar Svatý Petr grafik Pavel Fuksa. V logu najdete kohouta a klíč od nebeské brány. Proč kohouta? V bibli říká Ježíš Petrovi: „Dnes v noci, dříve než kohout zakokrhá, třikrát mě zapřeš.“.

Každý druh piva dostal etiketu s unikátní postavou, která je vytvořena podle jména typu či jména piva. Na 3D modelech spolupracoval Marek Motalík.

„S hrdostí představujeme novou grafiku pivovárku, díky Pavle.“
Pivovar Svatý Petr

 

Explikace

Pavel Fuksa, Fuksaworks

„Pro nově vzniklý pražský pivovar sv. Petra jsem vytvořil logo, návrhy postav, etiket a kampaň. Logo je založeno na dvou atributech svatého Petra — kohoutovi a metaforických klíčů jeho kanceláře, klíčů do nebe. Pro každý typ piva jsem vytvořil jedinečnou 3D postavu související s názvem nebo typem piva.

Písmo:

Tým:

  • Agentura: Fuksaworks
  • Creative/art director: Pavel Fuksa
  • 3D artist: Marek Motalík
  • Copywriting: Andrei Gurau, Anirudh Shiva

Podrobnější info a další ukázky najdete na Behance.

Ukázky plakátů

Ukázka etiket:

Ukázka kampaně:

Další práce Pavla Fuksy

Rakousko-Uhersko proti Persii? Pavel Fuksa navrhl dresy fotbalového mistrovství světa roku 1918

Zdroj a foto: behance.net, facebook.com