Logo, design etiket i reklamní kampaň připravil pro nový pražský Pivovar Svatý Petr grafik Pavel Fuksa. V logu najdete kohouta a klíč od nebeské brány. Proč kohouta? V bibli říká Ježíš Petrovi: „Dnes v noci, dříve než kohout zakokrhá, třikrát mě zapřeš.“.
Každý druh piva dostal etiketu s unikátní postavou, která je vytvořena podle jména typu či jména piva. Na 3D modelech spolupracoval Marek Motalík.
„S hrdostí představujeme novou grafiku pivovárku, díky Pavle.“
Pivovar Svatý Petr
Explikace
„Pro nově vzniklý pražský pivovar sv. Petra jsem vytvořil logo, návrhy postav, etiket a kampaň. Logo je založeno na dvou atributech svatého Petra — kohoutovi a metaforických klíčů jeho kanceláře, klíčů do nebe. Pro každý typ piva jsem vytvořil jedinečnou 3D postavu související s názvem nebo typem piva.“
Písmo:
- Roslindale od Commercial Type
- Graphik od David Jonathan Ross
Tým:
- Agentura: Fuksaworks
- Creative/art director: Pavel Fuksa
- 3D artist: Marek Motalík
- Copywriting: Andrei Gurau, Anirudh Shiva
Podrobnější info a další ukázky najdete na Behance.
Ukázky plakátů
Ukázka etiket:
Ukázka kampaně:
Další práce Pavla Fuksy
Rakousko-Uhersko proti Persii? Pavel Fuksa navrhl dresy fotbalového mistrovství světa roku 1918
Zdroj a foto: behance.net, facebook.com