aneb Firemní Facebook Page je zpravidla jen jedna, ale přístupů k jejím fanouškům bývá několik. Cílem tohoto semináře by mělo být připravit vás na to, co lze pravděpodobně čekat při využití sociálních médií k externí i interní firemní komunikaci, marketingu, customer care a prodeji.
Co se dozvíte?
Otázky, na které se organizátoři budou 24. března 2011 v kině Atlas snažit prostřednictvím prezentací odpovědět, jsou především:
– podle jakého klíče volí korporace jednotlivé SM kanály, s jakými cíli? Spravují je interně nebo externě?
– je správnou cestou zakládání více Facebook stránek, Twitter kanálů, blogů a dalších platforem pro jednotlivé produkty, značky, dceřiné společnosti apod.?
– nejsou ve skutečnosti důležitějšími místy, kam směřovat energii a rozpočty, místa mimo moderní kanály bez možnosti přímé kontroly, jako jsou diskuse, blogy a fóra?
– kdo má mít ke kanálům přístup a za jakých podmínek, jako je absolvování proškolení, certifikace, kontrola právním oddělením?
– jdou české společnosti spíše vlastní cestou, nebo přejímají vzorce řízení z centrál či od poradenských agentur?
– jak lze napojovat SM kanály na další marketingové a PR aktivity, na customer care, jak pracovat s uživatelem, zejména pokud je tento v pozici stěžujícího si zákazníka?
– mají skutečně nová média vliv na chování korporací?
Kdo vystoupí?
Zástupci společnosti Vodafone a Telefónica O2, dále pak Jan Průša z České spořitelny. Blok řečníků pak uzavře pohled Pavly Tomsové z Nokia Česká republika.
Jako vždy v rámci cyklu seminářů bude závěr patřit otázkám z publika a večer uzavře afterparty ve vybraném pražském klubu.
Správa sociálních médií ve firmě
Tři hodiny marketingu v sociálních médiích: odpovědi, řešení, případové studie
Datum:
24. března 2011
Místo:
Kino Atlas, Praha
Další informace
Zdroj: Tisková zpráva
Tisková zpráva
https://www.designportal.cz/akce-vystavy/seminar-socialni-site-firma.html
19.03.11