Japonská automobilka Honda přináší pro svou novou Hondu Accord neotřelý reklamní spot. Spot se poprvé vysílal v přímém přenosu britské televize Channel 4 a doslova spadnul z nebe.
Tříminutový spot zachycuje skupinu parašutistů, kteří po výskoku z letadla postupně zobrazují jednotlivá písmena názvu automobilky. Celé počínání ze země sleduje muž opřený právě o nový typ Accordu. To vše podtrženo sloganem „Difficult is worth doing“ („Obtížné věci stojí za to“).
Každý klient si vždy přeje aby mu „tu“ jeho reklamu diváci nepřepínali a dívali se právě na „ni“. V tomto případě se to Hondě povedlo. „Při spuštění reklamního spotu sedělo u obrazovek 2,1 milionu lidí. Na jeho konci to bylo o sto tisíc diváků více,“ řekl pro Guardian News mluvčí Channel 4 Becky Mew.
Tento náročný spot se natáčel nedaleko Madridu. Rozpočet na celou reklamu se podle Guardian News vyšplhal na 500 tisíc liber.
Reklama na živo, ale není novinkou. Mezi prvními firmami, které k propagaci svých výrobků využily interaktivní reklamu, byla japonská automobilka Mazda. V roce 2000 měli diváci v jejích spotech možnost odpovídat na otázky. Ti úspěšní pak získali drobné ceny.
S podobnou taktikou přišel letos i Ford. Diváci byli ve spotu vyzváni odpovídat na otázky na téma reklama. Večer běžela reklama znovu, tentokrát už se jménem vítěze.
Další zajímavosti o reklamním spotu Hondy i můžete přečíst na blogu Difficult is worth doing
Lucie Schwarz
https://www.designportal.cz/reklamy-kampane/reklama-nazivo-honda.html
24.07.08