Článek

Rohlík má novou privátní značku. Design obalů a logo pro kávu Ubomi navrhla agentura Cocoon

V agentuře Cocoon se zrodila další privátní značka e-shopu Rohlík. Po designu mléčné značky Miil, papírové hygieny Moddia, masných lahůdek Dacello nebo suchých potravin Yutto bylo cílem agentury Cocoon vytvořit obal a identitu, která bude vizuálně silná, zábavná, snadno rozpoznatelná a trochu rebelská ve smyslu, že nebude zcela následovat mantinely kategorie.

„Z myšlenky původu kávy v různých částech světa se utvářel originální námět, který nabízel flexibilní a zábavné řešení.“
Cocoon

Explikace

Cocoon

„Věděli jsme, že bude existovat velké množství různých řad. Věděli jsme, že navrhujeme pro on-line regál, a se specifiky tohoto prostředí již máme velké zkušenosti. Věděli jsme také, že logo nové značky Ubomi bude v jednotném fontu Phosphate, který spojuje všechny privátní značky Rohlík.cz. Naše teritorium bylo tedy omezeno tím nejlepším možným způsobem: potřebovali jsme silný a jednoduchý koncept, který vše propojí a zároveň bude snadno rozpoznatelný.

A tak se zrodil koncept kmenových masek! Z myšlenky původu kávy v různých částech světa se utvářel originální námět, který nabízel flexibilní a zábavné řešení. Sjednocující a zároveň odlišující vizuál kmenové masky hraje hlavní roli na každém balení. Některé z nich skutečně navazují na dědictví dané země a kontinentu, jiné musely být vytvořeny nově, ale všechny vypadají a komunikují s nakupujícími jasným a rozpoznatelným způsobem. Všechny jsou vyrobeny jako šablony z mleté kávy a všechny se na nás dívají z živě barevného obalu, ať už jde o mletou kávu, pražená zrna nebo kapsle. Různorodost barev pomáhá jednotlivé varianty odlišit. Zvláštní pozornost byla věnována řadě Organic, která dostala řemeslnější vzhled inspirovaný jutovými sáčky.

Když na webových stránkách uvidíte obal a identitu Ubomi, okamžitě vás zaujme svou jednoduchostí. Ďábel se však skrývá v detailech. Podívejte se na něj podruhé, což odhalí propracované řemeslné zpracování, jako je ruční styl a textura písma, další fazole dodávající dynamiku a úhledné uspořádání textů. A v neposlední řadě si všimnete také na míru šité ikonografie vyprávějící klíčové výhody. Kávová značka Ubomi byla průkopníkem v zavádění 100% doma kompostovatelných kapslí, proto je ikonografie uvnitř těchto balení sladkou lahůdkou.“

Písmo:

  • hlavní písmo: Phosphate, Steve Jackaman a Ashley Muir

Ukázky

Další práce agentury Cocoon:

První nefiltrovaná Becherovka získává ocenění doma i ve světě. Za designem stojí Cocoon Prague

Zdroj a foto: cocoon.cz