Bylo nebylo, našel si do Insidea cestu klient s velmi poetickým jménem – Chardé. Pod tímto názvem se skrývá vše, co profi kosmetický salón potřebuje, aby svým klientkám poskytl komfortní depilaci cukrovou pastou. Jedná se o zkrácení francouzského výrazu Charme de Garde – strážce šarmu. Chardé je sympatická česká rodinná firma, která při výrobě kosmetiky používá výhradně přírodní suroviny a pečlivě dbá o kvalitu. V sortimentu najdeme depilační kosmetiku, cukrové pasty a alginátové masky.
Úkolem kreativních hlav v Insidea bylo zpracovat celkovou koncepci B2B komunikace značky, podívat se odborným okem na dosavadní logo a provést jeho lifting. Následovala tvorba vizuálního stylu značky Chardé a design etiket v celém produktovém stromě kosmetiky. Produkty se dělí do několika kategorií a podkategorií. Pro efektivní práci personálu v kosmetických salonech bylo nutné vytvořit design etiket, který zohledňuje pracovní postupy a omezí možnost záměny produktů, přitom však bylo nutné respektovat požadavek klienta na jednoduchost a čistotu designu.
Zvolená kombinace barev vychází z nude tělových odstínů v kombinaci s černou, pro alginátové masky se jevila jako ideální chladivá modrá. Doplňkový vzorek tvoří elementy z loga, tj. fragmentovaný široký kosmetický štětec, kterým se roztírá cukrová pasta na depilované oblasti.
Insidea vybavila sympatického klienta profesionální prezentací pro workshopy, certifikáty na školení a bannery pro komunikaci značky na facebooku.
„Těšíme se na další práci na rozšíření portfolia výrobků Chardé. Ohlasy zákaznic z kosmetických salonů na nový design etiket jsou velice pozitivní. Teď už zbývá jenom sebrat odvahu a vyzkoušet depilaci cukrovou pastou na vlastní kůži,“ směje se kreativní ředitel Insidea, Marek Říha.
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: insidea.cz