-
Hodnoceni redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Sklárna Bomma ze Světlé nad Sázavou patří mezi nejprogresivnější české sklárny. Pracuje zde přes 300 zaměstnanců a denně zde vzniká přes 6 tun křišťálových výrobků. Od založení v roce 2012 používala sklárna logo, které pro ni připravilo Studio Marvil. Nový vizuální styl od Studio Najbrt zahrnuje i autorské písmo a díky nástroji BrandCloud je k dispozici i v online verzi.
Nový vizuální styl byl poprvé k vidění v březnu na veletrhu ve Frankfurtu. Nesází na prvoplánovou líbivost a obsahuje řadu sofistikovaných detailů. První písmeno loga, které zároveň funguje jako samostatný symbol, je parafrází sklářské píšťaly a dokonalého kruhu – tvaru formy i typického tvaru svítidla Bomma.
,,Nová značka sklárny Bomma je založena na kontrastu oblého tvaru a ostrých linií. Charakter originálního písma a značky vychází z podstaty sklářského umění Bommy, kombinace ručního foukaného skla a přesné, moderní sklářské technologie. To vše je spolu s novými fotografiemi základem vizuálního stylu sklárny, která tak reaguje na změny ve svém dalším směřování,” vysvětluje Aleš Najbrt, kreativní ředitel studia Najbrt.
Součástí vizuálního stylu je i autorské písmo, které se využívá především pro názvy kolekcí. Za Studio Najbrt na zakázce pracoval i Martin Vácha, Zuzana Lednická a Michael Dolejš. Výrobky sklárny stojí také na artdirekci studia deFORM Václava Mlynáře a Jakuba Pollága.
Ukázky vizuálního stylu
Pro snadnou distrubuci vizuálního stylu se Studio Najbrt rozhodlo využít úspěšnou českou službu BrandCloud. Manuál značky a veškeré další materiály pro interní i externí komunikaci jsou tak vždy k dispozici online v aktuální verzi. BrandCloud umožňuje nahrávat, spravovat a rychle zpřístupnit digitální obsah na zabezpečených serverech. Využívá ho řada studíí i klientů — například síť restaurací Ambiente, město Plzeň či Banka Creditas. BrandCloud je možné si i zdarma vyzkoušet.
Další práce Studia Najbrt
Zdroj a foto: brandcloud.pro, studionajbrt.cz, bomma.cz