Zpravičky

Skupina Direct mění vizuální identitu. Autorem je Studio Najbrt

Direct Group po deseti letech představuje nové logo a vizuální identitu od Studia Najbrt, reflektující inovativní přístup a motivační slogan „Lehkost naplno“. Celkový rebranding přichází po dekádě od založení skupiny Direct Pavlem Řehákem, která se během svého působení na trhu rozrostla na firmy Direct pojišťovnu, Direct Auto, Fidoo, Birne a nově i Fondee.

„Nové logo vyjadřuje lehkost a dynamiku jednoduchým symbolem, ve kterém můžete vidět křídla ptáka letícího vzhůru. Další asociace jsou vítané. Symbol je dobře zapamatovatelný a umožňuje další budoucí rozvíjení. Čeká nás ještě hodně práce na novém vizuálním stylu.“
Aleš Najbrt a Jakub Spurný, Studio Najbrt

Nové logo

Původní logo:

  • Logo sjednocuje všechny firmy Direct Group pod jednotný vizuální styl.
  • Motto „Lehkost naplno“ vyjadřuje snahu o jednoduchost a odstraňování překážek pro klienty.
  • Symbol ptáka odkazuje na dynamiku a otevřenost značky.
  • Nová identita byla poprvé prezentována 10. října, kompletní rebranding se plánuje na jaro.

Zdroj a foto:  direct.cz