Článek

Součástí ADC Creative Awards 2014 je soutěž pro mladé kreativce o 30 000 Kč

ADC2014Součástí ADC Creative Awards 2014 je soutěž pro mladé kreativce o 30 000 Kč

Mladí kreativci mají v rámci soutěže za úkol natočit video spot nebo vytvořit printový inzerát, který bude nejlépe vystihovat claim „Nevisím rodičům na krku“. Partnerem soutěžní kategorie mladých kreativců se stala Komerční banka, která do soutěže vložila výhru v hodnotě třicet tisíc korun. Vítěz navíc obdrží od odborné poroty i prestižní ocenění Louskáček v rámci předávání reklamních cen ADC Creative Awards 2014. Co vy na to?

ADC Creative Awards 2014

Český Art Directors Club spustil v polovině prosince už druhý ročník soutěže určené všem mladým kreativcům a studentům tvůrčích škol, která proběhne v rámci soutěže ADC Creative Awards 2014 – ta byla dříve známa pod názvem Louskáček.

Úkolem je natočit video spot nebo vytvořit printový inzerát, který bude nejlépe vystihovat claim „Nevisím rodičům na krku“. Soutěže se může účastnit každá fyzická osoba starší 15 let a mladší 26 let. Odborná porota složená ze členů Art Directors Clubu Česká republika vybere ze všech Soutěžních příspěvků jeden výherní Soutěžní příspěvek.

Vítěz navíc obdrží od odborné poroty i prestižní ocenění Louskáček v rámci předávání reklamních cen ADC Creative Awards 2014. Slavnostní večer proběhne 13. března v pražském Radiopaláci. Kompletní zadání je k dispozici na webových stránkách Visionnaire.co, kde probíhá i přihlašování hotových prací.

-
Zdroj: visionnaire.co

Visionnaire Jana Marcinka

Soutěž probíhá na webu Visionnaire, což je platforma pomáhající firmám najít ideální marketingovou kampaň v rámci co-creation. Na webové stránce Visionnaire.co se spustí soutěž, ve které jsou případní tvůrci vyzváni, aby vytvořili reklamu podle konkrétního zadání. Klient si z přihlášených prací vybere ty nejlepší a jejich autory patřičně odmění. Mladí tvůrci tak mohou ukázat svůj talent před velkými značkami a získat případné uznání.

Za projektem Visionnaire stojí Jan Marcinek, který stál u zrodu kategorie pro mladé v soutěži Louskáček a několik let spolupracuje s FLEMEDIA na organizaci soutěže Young Lions Česká republika, které jsou součástí světové soutěže v rámci nejprestižnější reklamní soutěže světa Cannes Lions.

Pro další informace navštivte stránky http://www.visionnaire.co/

Zdroj úvodního obrázku: visionnaire.co

Design portal

https://www.designportal.cz/souteze-tendry/adc-creative-awards-soutez2014.html

09.01.14