Dnes bychom vám rádi představili vítězné práce z loňského kola Young Lions, konkrétně pak z kategorie Cyber. Berte to zároveň jako připomínku toho, že se blíží uzávěrka přihlášek do národního kola. Zbývá poslední týden, tak pokud jste ve věku do 28 let, nenechte si Young Lions ujít. Vítězný tým se podívá do Cannes.
Co je Young Lions?
V roce 1995 vznikla na nejprestižnějším světovém festivalu kreativního průmyslu Cannes Lions unikátní soutěž, která podporuje rozvoj mladých talentovaných kreativních odborníků na komunikaci.
Dvoučlenné týmy do 28 let mají v národním kole pouze 24 hodin od zadání na to, aby odevzdaly vypracované koncepty na konkrétní brief. Určený den dopoledne dostanou zadání, druhý den v poledne musí odevzdat návrhy. Brief je tajný až do začátku soutěže, aby všichni měli stejnou výchozí pozici. Formát soutěže se maximálně přibližuje světové soutěži v Cannes.
Týmy mohou být vytvořeny účelově pouze pro tuto soutěž bez ohledu na společnost, pro kterou pracují. Soutěžící se rekrutují primárně z komunikačních, digitálních a mediálních agentur, ale mohou to být také studenti z oboru marketingové komunikace.
Světového finále v Cannes se účastní vítězové národních kol soutěže. V České republice soutěž organizuje FLEmedia ve spolupráci s AKA ve třech kategoriích.
Národní kolo Young Lions 2010
Níže najdete vítězné práce z národního kola Young Lions v kategorii Cyber. Vyhlášena byla pouze první dvě místa, přičemž na prvním místě se umístil stejný tým, který vyhrál i kategorii Print.
Soutěžící měli v rámci projektu „10. aukční salon výtvarníků pro Konto BARIÉRY “ za úkol: „Vytvořit přitažlivou pozvánku na 10. aukční salon výtvarníků pro Konto BARIÉRY.“ Cílem mělo být, aby se zájemci zúčastnili vlastní dražby.
1. místo
Pavel Flégl, Jaroslav Kratochvíla / Mc CANN ERICKSON PRAGUE
2. místo
Zoltan Pall, Tomáš Zeman / Symbio Digital
Vítězné práce Young Lions Cannes 2010
Zadáním v kategorii Cyber bylo rozšířit povědomí o stránkách Channel 16 a přimět pokud možno co největší množství lidí, aby se zde zaregistrovali a stali se součástí globální komunity. Jedná se o mezinárodní skupinu zasahující v místech postižených konflikty či humanitární krizí.
1. místo – Brazílie:
2. místo – Venezuela:
3. místo – Maďarsko:
Young Lions
V roce 1995 vznikla na nejprestižnějším světovém festivalu kreativního průmyslu Cannes Lions unikátní soutěž, která podporuje rozvoj mladých talentovaných kreativních odborníků na komunikaci.
Uzávěrka přihlášek:
14. 4. 2011
Datum konání:
Media 18. – 19. 4. 2011
Print 19. – 20. 4. 2011
Cyber 27. – 28. 4. 2011
Další informace a přihláška
Zdroj: Tisková zpráva, FLEmedia, Facebook
Martin Kalda
https://www.designportal.cz/souteze-tendry/young-lions-2011-cyber.html
08.04.11