A máme tady po delším čase nápaditou kampaň. Je to kampaň na jedno z nejstarších loutkových divadel v Praze…a možná i v Čechách.
V dnešní době je bezpochyby velmi těžké odolávat konkurenci -3D, animacím, trikům a všelijakým zrůdám, multikinům- bezelstnýma loutkama a poetickými příběhy. Členové divadla Zvoneček, velcí nadšenci, však tento boj nevzdávají. V rámci zviditelnění divadla začali designem nového logotypu a tištěnou kampaní.
Kampaň připravila agentura Kaspen a běží od začátku října, je zaměřená na rodiče a prarodiče, kteří chtějí svým dětem dopřát jinou zábavu než televizi nebo procházku v nákupním středisku. Loutky lákají diváky celé Prahy, aby se na ně přišli podívat a zachránili je tak před jinak nutnou změnou zaměstnání. Focení proběhlo ve spolupráci s Goranem Tačevským a produkční agenturou Putsch.
ps:
25. 11. Kašpárek, ponocný a strašidlo
…a vstup jen za 40 Kč.
Lucie Schwarz
https://www.designportal.cz/reklamy-kampane/loutkove-divadlo-zvonecek.html
23.11.06