-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Brněnský stavitel Trikaya vstupuje do roku 2019 v novém kabátě. K redesignu značky přistoupila společnost poté, co v loňském roce rozšířila své pole působnosti o oblast komerčních nemovitostí, investic a také obchodních center. Nové logo a celý vizuální styl pro Trikayu připravila designérka Věra Marešová.
„Staré logo a původní vizuální styl nám už nedával tak široké možnosti, které jsme k novým podznačkám potřebovali. Proto jsme se rozhodli pro kompletní redesign,“ říká výkonný ředitel společnosti Trikaya Alexej Veselý.
Původní logo
Nové logo
Explikace
„Nové logo tvaru písmene T je dynamické a symbolizuje otevřené dveře. Otevřené dveře do domovů a kanceláří, ale i vstup na další cesty, které Trikaya umí ve svém širokém spektru služeb zabezpečit. To podtrhuje i hlavní slogan Welcome Home, kde je slovo home myšleno nejen jako byt či dům, ale jako jakýkoliv prostor, kde se můžete cítit jako doma. Tedy v bezpečí,“ popisuje zpracování nové identity Věra Marešová.
Se společností Trikaya v minulosti spolupracovala například u projektu bytového domu Ponavia – rezidence v Králově Poli v Brně. Věra Marešová má na svém kontě celou řadu vynikajících designových návrhů, navrhla vizuální styl pro města Brno či Mělník nebo vizuální styl Magnesia Litera – Nejlepší české knihy roku 2011. Pro společnost Trikaya připravila kromě loga i jednotný vizuální styl.
Ukázky vizuálního stylu
Další práce Věry Marešové
Zdroj a foto: trikaya.cz, vgrafik.cz