Kreativní agentura Insidea pomáhá svým klientům více prodávat a lépe komunikovat. Jako ukázku této komunikace připravila brožuru, jejíž obsah i forma přibližují výhody agentury.
„Já jsem začínal svou kariéru v agentuře a trávil jsem hodně času v tiskárně. Tam jsme netiskli kvanta letáků, ale soustředili se na zajímavé materiály s výtvarným přesahem. Tehdy jsem přišel na chuť nestandardním druhům papíru, hrál si s laminací, vymýšlel nápadité skládačky,“ vysvětluje kreativní ředitel Marek Říha, proč zvolil pro prezentaci Insidea unikátní knihařskou formu. „Když jsem se probíral starými fotkami, vzpomněl jsem si, jak jsme ručně tiskli, řezali vytištěné materiály… V současnosti mi chyběl ten nostalgický půvab přímé barvy, lepidla a knihařského lisu. Proto jsem se do tiskárny vrátil s tímto nápadem.“
Unikátní provedení brožury kombinuje ofsetový tisk, výsek a kašírování. Brožura byla vyrobena v limitované edici 100 kusů. Zdroj: Insidea
Pod pokličku
Brožura je součástí projektu Whats in, který představuje agenturu prostřednictvím jejích výsledků. „Jsme známí spíše jako internetová agentura, se zaměřením na výkon a podporu prodeje. To je ale jen část naší práce. U všech projektů uvažujeme komplexně a volíme optimální kombinaci komunikačních nástrojů,“ vysvětluje Marek Říha 360stupňový přístup ke komunikaci, který agentura nabízí. Vybrané realizace jsou zpracované formou case studies, z online nebo offline prostředí, od korporátní identity, přes komplexní komunikační kampaň až po vytvoření e-shopu na míru. U všech projektů jsou prezentovány jejich výsledky, včetně dopadu na prodej, i kreativní uvažování, které je nedílnou součástí efektivního řešení. Zároveň s brožurou vznikla microsite whatsin.cz, která stejné informace představuje formou showreelu. Microsite také odkazuje na kontrast mezi pravou, kreativní hemisférou, a exaktní levou. To celé je doplněné testovacím dotazníkem.
Zdroj: Insidea
Zpět ke kořenům
„Končí éra rychlých letáků. Kvalita je důležitější než kvantita, a proto se vracíme ke krásnějším a náročnějším knihařským formám, jako jsou právě výseky nebo zajímavé skládačky. Tato brožura vznikla jako inspirace pro naše klienty – a pro naši radost z tvoření,“ komentuje Marek Říha, jak se postupně mění požadavky klientů a převládající estetický kánon. „Abyste zaujali, stačí skutečně málo. Místo standardních vizitek na běžném 300g křídovém papíře je máme dvojité slepované s barevnými hranami – a každý, komu ji dám, se na ni zeptá. Je to krásná ukázka klasického řemesla. Stejně tak chceme, aby byla vnímaná Insidea. Jako agentura, která odvádí kvalitní a kreativní řemeslnou práci.“
Zdroj: Insidea
Zdroj úvodního obrázku: Insidea
Design portal
https://www.designportal.cz/knihy-casopisy/agentura-insidea-brozura-riha.html
29.08.14