Pouze do čtvrtka 14. dubna mají dvoučlenné týmy do 28 let možnost se přihlásit do Young Lions, a bojovat tak o šanci jet do Cannes a zúčastnit se Cannes Young Lions. Soutěží se ve třech kategoriích a dnes bychom vám rádi představili vítězné práce z loňského kola v kategorii Media.
Co je Young Lions?
V roce 1995 vznikla na nejprestižnějším světovém festivalu kreativního průmyslu Cannes Lions unikátní soutěž, která podporuje rozvoj mladých talentovaných kreativních odborníků na komunikaci.
Dvoučlenné týmy do 28 let mají v národním kole pouze 24 hodin od zadání na to, aby odevzdaly vypracované koncepty na konkrétní brief. Určený den dopoledne dostanou zadání, druhý den v poledne musí odevzdat návrhy. Brief je tajný až do začátku soutěže, aby všichni měli stejnou výchozí pozici. Formát soutěže se maximálně přibližuje světové soutěži v Cannes.
Týmy mohou být vytvořeny účelově pouze pro tuto soutěž bez ohledu na společnost, pro kterou pracují. Soutěžící se rekrutují primárně z komunikačních, digitálních a mediálních agentur, ale mohou to být také studenti z oboru marketingové komunikace.
Světového finále v Cannes se účastní vítězové národních kol soutěže. V České republice soutěž organizuje FLEmedia ve spolupráci s AKA ve třech kategoriích.
Národní kolo Young Lions 2010
Níže najdete vítězné práce z národního kola Young Lions v kategorii Media.
Soutěžící měli za úkol vytvořit komunikační strategii pro Slow Food, což je mezinárodní nezisková organizace, jejíž cílem je naučit vážit si kultury stolování, chránit a vychutnávat místní produkty, které by mohly být odsouzeny k zániku na úkor mezinárodní standardizace potravinářských výrobků a rychle se rozvíjející „kultury“ Fast Food. Členové hnutí prosazují místní produkty, domácí odrůdy plodin a upozorňují na dávno zapomenuté recepty.
Cílem vytvářené komunikační strategie mělo být nabídnutí členství v organizaci majitelům restaurací a producentům kvalitního českého jídla. Současně i představení organizace a jejích cílů široké veřejnosti.
Výstupem soutěžních týmů je ve všech případech Powerpointová prezentace.
1. místo
Alena Záklasníková, Zuzana Zápotocká / Carat ČR
2. místo
Kateřina Huňová, Hana Kundrátová /Universita Tomáše Bati, Zlín
3. místo
Michal Benda, Pavel Galík / Universal McCANN / Initiative
Young Lions
V roce 1995 vznikla na nejprestižnějším světovém festivalu kreativního průmyslu Cannes Lions unikátní soutěž, která podporuje rozvoj mladých talentovaných kreativních odborníků na komunikaci.
Uzávěrka přihlášek:
14. 4. 2011
Datum konání:
Media 18. – 19. 4. 2011
Print 19. – 20. 4. 2011
Cyber 27. – 28. 4. 2011
Další informace a přihláška
Zdroj: Tisková zpráva, FLEmedia, Facebook
Martin Kalda
https://www.designportal.cz/akce-vystavy/young-lions-2011-media.html
13.04.11