-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Studio VKONTEXTU připravilo logo a vizuální styl pro nové vinařství Filip Mlýnek. Jeho zakladatel patří mezi vyhlášené enology, který po dlouholeté spolupráci s vinařstvím Volařík, za které obdržel spoustu ocenění založil svoji vlastní značku. Na nové vizuální identitě pracoval tým studia VKONTEXTU pod vedením Ondřeje Valy a Ondřeje Zemana.
Hlavní grafický motiv vznikl neobvyklým a zajímavým způsobem — jedná se o makro detail slisovaného hroznu. Svoji specifickou strukturu a tvar podobně získala každá odrůda a design etiket vín tak vytváří přesně to víno, které je obsaženo v dané v lahvi. Trsy jednotlivých odrůd ročníku 2018 designeři osobně odvezli z vinohradu a následně ve studiu slisovali stejně jako k tomu dochází v procesu výroby vína.
„Unikátní vína z Pálavy od jednoho z našich nejlepších enologů Filipa Mlýnka potřebovala jasný vizuální koncept, který by podpořil kvalitu produktu a vyzdvihl přístup tohoto butikového vinařství k práci. „ Ondřej Vala, VKONTEXTU
Logo
Explikace
„Vizuální koncept značky Filip Mlýnek vznikl z potřeby nového designu lahví ročníku 2018. Grafiku každé odrůdy tvoří přesně ten hrozen vína, který je právě obsažen v lahvi, což se také promítá v samotném logotypu a jiných propagačních vizuálech.“
Vývoj konceptu
Ukázky vizuálního stylu
Studio VKONTEXTU používá k tvorbě cloudovou službu BrandCloud, která se stala jediným nástrojem pro předávání práce studia klientům. Jak BrandCloud funguje, se můžete podívat v demo verzi.
Zdroj a foto: vkontextu.cz, brandcloud.pro