Louskáček 2007, soutěž o nejlepší české reklamy, byla vyhlášena minulý týden. Hlavní claim tohoto ročníku zněl „Noc plná hrůz“, který byl doplněn krvavými a hrůzu budícími vizuály. Na ukázky vizuálního stylu letošního ročníku i na to, kdo za ním stojí se můžete podívat dále v článku.
Vizuální styl letošního ročníku vznikl spoluprací týmu, který nereflektoval soutěživost jednotlivých agentur proti sobě jakou je samotná soutěž, ale propojil odborníky ve svých oborech tak, že výsledek je zkombinováním toho nejlepšího co mohou sami za sebe prezentovat.
Na konceptu „NOC PLNÁ HRŮZ“ pracovali Štěpán Tyller CD MarkBBDO, Eda Kauba CD EuroRSCG, Martina Tóthová ARTdirector senior Y&R brands a Edgar Horčic koordinátor ADC.
Pak jsme se rozešli každý po své práci a zatímco se pánové věnovali samotnému večeru udílení cen, roztočila jsem spirálu evoluce tiskových materiálů.
Ideu hlavního vizuálu jsme ladili s mým kolegou Petrem Stančíkem a když se nám podařilo najít Dandu Horáčkovou, která byla schopna podle referencí namalovat 1:1 ilustraci k plakátu s tím, že jednotlivé elementy jsme měli k dispozici ve vrstvách tak že jsme s nimi mohli ještě dále pracovat, bylo vyhráno!
Závěrečným šmrnc všem materiálům dodal Filip Košatka, který je v současnosti jedním z našich nejlepších grafiků
Martina Tóthová
Seznam výherců najdete na stránkách Art Directors Club Czech Republic.
Článek o soutěži na serveru časopisu Strategie.
Design portal
https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/louskacek-2007-styl.html
19.03.08