-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Vývojářská agentura Devx ze Slezska, která funguje především jako skrytý dodavatel pro přední evropské reklamní agentury, mění svůj vizuál. Novou vizuální identitu vytvořilo studio U+Design vedené Tomem Garcym.
Důvodem změny loga je podle zakladatele Devx Davida Hotaře fakt, že agentura, která vyvíjí náročné projekty s důrazem na technologickou kvalitu, by se měla prezentovat naprosto profesionálně a nekompromisně.
Novou vizuální identitu vytvořilo studio U+Design vedené Tomem Garcym, který k vytvořenému vizuálu dodal: „X v názvu slouží jako vyjádření něčeho navíc, něco co není bězné, v tomto případě je to koncept skrytého partnera agentur. Od začátku jsme si tak hráli se skrýváním, maskováním, s magma pod povrchem. Hledali jsme proto jednoduché vyjádření toho — skrytého X, které je nakonec v logu jednoduše pod slovem dev, jako další layer, něco pod viditelnou vrstvou. Ve vizuálech pak používáme jednoduché tvary, které svým kontrastem zůstávají skryté a v digitálních aplikacích se např. rozjasní či vystoupí na povrch.“
Ukázky aplikace vizuálního stylu
Jako základní font vizuálního stylu byl použiy Akkurat, ze švýcarské pismolijny Lineto.
Zdroj a foto: design.u.plus