Jsou klienti, kteří si schovávají mrtvoly. Pod pojmem „mrtvola“ si můžete představit nějaký problém – nejčastěji nějaká chyba v dodané grafice, animaci, textu. Takový klient, který má jako své hobby shromažďování mrtvol, mrtvolu tahá na schůzky a v pravou chvíli, většinou ve chvíli, kdy mu teče do bot, mrtvolu bez upozornění hodí na stůl a tím končí veškerá diskuze.
Jasně, jako grafik bych ocenil, kdyby ve chvíli, kdy problém vznikne, mi ho klient bez prodlení oznámil, já bych opravil, co se dá, poučil se s chyb a tím to skončilo. Ale klient jde na to jinak. Ve chvíli, kdy na mrtvolu narazí, to nikomu neřekne a nechá ji pořádně uležet. Nejlépe tak dlouho dokud si nikdo pořádně nepamatuje, za jakých okolností vznikla. Teprve, když mrtvola náležitě zavání, je čas ji brát s sebou na meetingy.
Na něj si nepříjdou.