Hodnocení čtenářů
( hlasů)Zemědělský startup Farm Planet zakladatele ovocných barů Fruitisimo Tomáše Lichtenberga spolupracuje s Brainz Disruptive na své komunikační identitě od samého počátku. Kromě komunikace, jejíž součástí je nový web, logo, příprava prezentačních výstupů a také PR, se studio spolupodílí také na pozicování značky a diskuzi o distribučních možnostech a nabídce produktů.
Potravinářský startup Farm Planet chce do půl roku otevřít první hydroponickou laboratoř zaměřenou na bylinky, saláty a klíčky. Co-investorem projektu je i CEO Brainz Studios Štěpán Kleník.
„Chceme Čechům hydroponii ukázat zblízka, nechat je ochutnat opravdu supralokální, chutné, zdravotně nezávadné a maximálně čerstvé potraviny.“
Tomáš Lichtenberg , CEO Farm Planet
Logo
Explikace
Marc Sanderson, Head of Design at BRAINZ DISRUPTIVE
„We’ve built a new identity for Farm Planet, one of the first vertical farmers in the CEE. Our task was to build an identity which would give a feeling of ‚organic‘, ‚local‘ and ‚fresh‘.
We began by creating a unique logotype which was inspired by the hydroponic process. The cross-section of a water tank used within the production process is symbolised within the ‚M‘. We then added a restrained, earthy colour palette alongside contrasting sans-serif and brush script typefaces which gave the identity a tactile, sustainable look and feel. The final touches came in the form of lifestyle photography which allowed us to show the fresh produce in an elegant manner whist adding a strong human element.“
Písmo:
Tým:
- Štěpán Kleník, Creative Supervision
- Marc Sanderson, Art Direction
- Jakub Smoljak, Creative Strategist
- Karolína Hladká, Project Manager
- Tomáš Mrázek, Webflow Developer
- Tereza Kosáková, PR & Marketing
Ukázky vizuálního stylu
Další práce Brainz Disruptive
Národní galerie představila nový web. Autorem je Brainz Disruptive.
Zdroj a foto: disruptive.cz, behance.com