Ženská basketbalová liga představila v úterý své nové logo. Změna souvisí s novým generálním partnerem, jímž se stala minerální voda Excelsior. Tento název se tak objevuje v novém logu soutěže, které vzniklo v trutnovské reklamní agentuře Xantipa Agency. Jak se vám nové logo líbí?
Původní logo, které doposud ŽBL používala:
Je trochu s podivem, že logo v lepší kvalitě není dostupné ani na stránkách České basketbalové federace.
Informace o novém logu v Trutnovinkách:
„Naše spolupráce s Xantipou je výborná. Vytváří pro nás veškeré podklady pro plakáty, permanentky a další materiály. I kampaň na utkání Česko – Čína byla vynikající, proto jsme se domluvili, ať zkusí vytvořit logo ŽBL,“ vysvětluje manažer Kary Trutnov Jan Braun, který jako člen exekutivy Asociace ženských ligových klubů Xantipu doporučil. „Logo se vedení federace hned od začátku velmi líbilo, takže na konci minulého týdne, kdy byla sepsána smlouva o hlavním partnerovi, se zároveň s tím schválilo i nové logo,“ dodal Braun.
Xantipa Agency jsem požádal o další vizualizace loga a explikaci, bohužel mail zůstal bez odpovědi.
Pro srovnání se podívejte na logo české NBL a zámořské WNBA, která svého sponzora v logu nemá.
Jaký názor máte na umísťení loga sponzora přímo do loga a to způsobem, který způsobuje nutnost kompletního redesignu v případě změny sponzora? Nebo je to naopak výhoda? Není naopak vizuální značka to hlavní co by mělo držet jeden směr?
Martin Kalda
https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/zbl-nove-logo.html
22.10.10