-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Fotbalová asociace ČR představila projekt #holkytaky, který má za cíl ještě víc ženský fotbal v domácím prostředí zpopularizovat. Součástí projektu je logo ženského fotbalu, včetně loga pro první a druhou ligu. Své logo má nově i Pohár žen FAČR. Za vizuálním stylem stojí agentura Intoit, která se v minulosti podílela na rebrandingu české fotbalové ligy mužů.
Nový brand a značka ženského fotbalu ve zcela jiném a jednotném provedení mají pomoci k větší atraktivitě ve světě stále rostoucího sportovního odvětví. Ženský fotbal v České republice je na vzestupu: aktuálně je registrovaných kolem 14 tisíc hráček a aktuální cca 5 % podíl na celkové členské základně má v dalších letech růst.
„Vzniká nová symbolika, kterou nelze přehlédnout a troufám si říci, že nemá obdoby ani v Evropě. Jde o silné, jednoduché a virální sdělení, které je navíc funkční i v digitálním prostředí.“ Jan Pauly, generální sekretář FAČR
Původní logo ligy a poháru
Nové logo
Explikace
Jeremy J. Jonson, art director Intoit
„Nové logo je minimalistické, základní barvy černá a bílá jsou dobře viditelné, díky své jednoduchosti je snadno zapamatovatelné a využitelné v digitálu. Jedná se o propracovaný systém, kdy se stejný symbol využívá v mutacích pro první ligu, druhou ligu a pohár.“
Použité písmo je Code Pro, jehož autorem je bulharský typograf Svetoslav Simon.
Další loga
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: holkytaky.cz, intoit.cz