Článek

Zlatý ručičky Přemka Podlahy

Zlaty rucickyZlatý ručičky Přemka Podlahy

Nejsem příznivcem Přemka Podlahy a už vůbec ne Fordu Focus. Nicméně v těchto letních měsících, kdy se na české reklamní scéně nic moc neděje, byla ukončena kutilská kampaň Zlatý ručičky, podporující uvedení nového Fordu Focus. Pro mne byla opravdu osvěžením.

Přemek boduje

Základním stavebním kamenem kampaně je web Zlatý ručičky spolu s YouTube kanálem. Jedná se o stránky fiktivního Občanského sdružení za lepší automobily (OSLA). Sdružení zde uveřejňuje (virální) videa s nestorem českého kutilství Přemkem Podlahou spolu s návody, jak si podomácku „na koleně“ vylepšit auto technologickými vymoženostmi. Například parkovací asistent vyrobený z živého netopýra, posilovač řízení pro dámy, případně řešení mrtvého úhlu pomocí dřevěných trojúhelníků a provázku.

Kontrast mezi podomácku vytvořeným zařízením a skutečným systémem u spotřebitelů tak hravě a nenásilně zesiluje vnímání výhod nového Fordu Focus. Pro zajímavost ještě doplním, že například video „řešení mrtvého úhlu“ má v tuto chvíli již 223.301 shlédnutí a „oficiální video Fordu“, které následuje, pokud kliknete na link v kutilském videu, má 6.263 shlédnutí.