Roztržka mezi vedením Pražské Zoo a autorem jejího dosavadního vizuálního stylu Michalem Cihlářem vyústilo ve vyhlášení veřejné soutěže na nový vizuální styl. Linoryty Michala Cihláře se tak již brzy stanou minulostí a nahradí je nový styl, za který se Zoo chystá utratit 480 tisic korun.
Předpokládaná hodnota soutěže o návrh činí 480 000,- Kč bez DPH, z toho předpokládaná hodnota nákladů na vytvoření návrhu loga a základních prvků corporate identity a udělení licence k jejich užití činí 300 000,- Kč bez DPH a předpokládaná celková výše soutěžních cen činí 180 000,- Kč bez DPH – 100 000 Kč za první, 50 000 Kč za druhé a 30 000 Kč za třetí místo.
Součástí soutěžního návrhu musí být:
1. Dopisní papír
2. Vzor napsaného dopisu
3. Faxová zpráva
4. Obálka s logem a adresou
5. Vizitka
6. Identifikační karta zaměstnance
7. Razítko
8. E-mailová zpráva
9. Vzor napsaného e-mailu
Lhůta pro podání soutěžních návrhů je do 19. listopadu 2007 do 16:00 hodin.
Kritéria hodnocení:
Vizuální podoba loga a základních prvků corporate identity – váha 85%
Nabídková cena za zhotovení loga, základních prvků corporate identity a jejich užití – váha 15%
Další informace najdete na webu Zoo Praha.
Přečtěte si také článek Souboj na ostří nože: Michal Cihlář vs Zoo Praha
Martin Kalda
https://www.designportal.cz/souteze-tendry/zoo-praha-soutez-nove-logo.html
24.10.07